THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, January 12, 2012

Kejohanan Sukan Staf UMS

Sebelum saya makin melalut dalam entri ni saya mau ucap Assalamualaikum & Good Monink sebagai pembuka bicara (Skemanya la kan)......


Ya Kejohanan sukan Staf UMS yang selalu diadakan setiap hujung tahun.... Tapi tuk tahun 2011 lak Kejohanan Sukan Staf agak berbeza sedikit di mana diadakan pada awal tahun 2012 yang akan diadakan pada 21 Januari 2012 - 27 Januari 2012....


Start sudah la pemilihan bagi acara-acara sukan... Di sana gak la papan kenyataan penuh dengan iklan-iklan pemilihan.... 


Tahun ini saya tia tau lagi mau ikut sukan apa.... Pagi ini start sudah pemilihan Netball... Rasanya masih boleh g ka arr saya main ini sukan setelah setahun saya rehat akibat kecederaan lutut.... 


Ok la tia tau sudah mau cakap apa.... So Doa kan jak saya ok.... Sampai di sini jak dulu (Kena panggil sudah p tukar baju)...










 Wish Me Luck!!!!




NURUL

0 comments: